26 March 2013

Segmen Bloglist EcaDwinkyAsha 2013

RE-PUBLISH. Entri ini pernah disiarkan pada 31 Januari 2013.


Assalamualaikum. Haiii semuaaa! *lambai tangan* ;)

Sementara aku nak siapkan entri ala-ala catatan hidup (aku memang amek masa lama sikit nak siapkan satu entri), aku nak join segmen dulu. Segmen bloglist kak Eca, dia siap jemput aku join. Maka aku nak join! Aku nie tak gemar sangat join segmen bloglist. Kalau betul-betul berminat nak berada dalam bloglist blog tue, baru aku join. Ini bukan bodek ye, tapi fakta. *muka serius*



Segmen Bloglist EcaDwinkyAsha 2013
Tarikh Tutup : 31 Januari 2013


Blog kak Eca, "Cerita Dari Hati" memang dah lama ada dalam bloglist aku. Apa tandanya tue? Itu tandanya aku suka baca blog dia. Entri-entri kak Eca selalu buat aku ketawa, contoh entri ini. Baru baca pendahuluan, aku dah gelak guling-guling. Kahkah! Lagi satu, entri Wordless Wednesday kak Eca pun aku suka jugak.

Selain itu, kak Eca nie seorang yang peramah. Aku selalu tanya dia pasal blog kat Facebook. Macam-macam soalan aku tanya, dia sentiasa jawab dengan hati yang tabah. Kadang-kadang soalan yang annoying pun aku tanya jugak. Kihkih. Aku saje nak uji kak Eca, dia kan bakal guru. Mana tahu nanti dia dapat student macam aku (banyak tanya), at least dia dah tahu cmne nak handle. :p

Kejap! Aku nie nak join segmen ke atau nak review blog kak Eca? *garu kepala* Dah tertaip, publish jelah. Kesian aku dah taip panjang-panjang. Hahaha. Sebelum kak Eca pitam, lebih baik aku undur diri dahulu. Kbaiii. :)


[Segmen Bloglist EcaDwinkyAsha 2013 kelolaan ecadwinkyasha.com.]

Follow GFC sudah, like Fanpage sudah, follow Google+ pun sudah. Setel!

8 comments:

  1. Wasalam.. nie mesti buat entry catatan hidup dok perenggan pertama pastu taip sikit backspace je yang banyak.. kan? kan? haha. kak aida try baca perenggan eca.. akak pun gelak ada ke suruh jerung makan dia. Akak pun nak terjah sana jugak lah.

    ReplyDelete
  2. Tak sempat nak join..aritu nak join tp domain pulak buat hal..melepas :(

    ReplyDelete
  3. @Aida Omar
    Ha'ah, betul tue! Tahu-tahu jek kak Aida nie. Hahaha! Itulah pasal, makin kelakar kak Eca tue. :D

    ReplyDelete
  4. @Mrs Velentine
    Terima kasih sudi berkunjung ke sini! :)

    ReplyDelete
  5. @Nieyxzha Hassan
    Ouh! Hari tue domain dot my ada masalah sikit kan. Takpe, lain kali boleh join. :)

    ReplyDelete